مصاحبه آرشیو خبر ها
نقاط ضعف بایرن را می دانیم / یوونتوس بزرگ بازگشت !

نقاط ضعف بایرن را می دانیم / یوونتوس بزرگ بازگشت !

یوونتوس باید چهارشنبه در دیداری حساس به مصاف بایرن مونیخ برود، دیداری که در دور رفت با نتیجه 2‐2 تمام شد و بیانکونری ها امیدوارند این بار در خانه باواریایی ها بتوانند مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را بگیرند.

 

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس در مصاحبه با شبکه یوونتوس در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد .

 

این یک دیدار فوق العاده و درخشان خواهد بود. می دانیم که بایرن قدرتمند است اما نقاط ضعفی هم دارند که ما سعی می کنیم به آن ها ضربه بزنیم. پس از اینکه در نیم فصل اول به ساسولو باختیم همه چیز برای ما، مجموعه و تیم و در سَرمان (ذهن) تغییر کرد.

 

بونوچی ادامه داد:

 

آن تیم برای قهرمان شدن خیلی بد بود اما ما مسئولیت شروع ضعیفمان را به عهده گرفتیم. مشکل سیستم نبود بلکه ما فهمیدیم که باید بیشتر از این تلاش کنیم. ما همه این ها را رو به روی هم و به هم گفتیم و با هم متحد شدیم و پس از آن لحظه یوونتوس بزرگ بازگشت.

 

مدافع 28 ساله و ملی پوش یوونتوس در ادامه گفت:

 

شما اغلب می بینید که مهاجمین ما توپ را از روی خط محوطه جریمه ی ما میگیرند و این نشان می دهد که در یوونتوس همگی مایل و حاضر برای دفاع کردن هستند.

 

هم تیمی بوفون در یووه و آتزوری در مورد اینکه کاپیتان یوونتوس تنها 4 دقیقه برای رکوردشکنی فاصله دارد گفت:

 

هدف ما همین است و امیدواریم که در بازی یک شنبه مقابل تورینو شاهد آن باشیم. این باعث افتخار ما است و تایید (ثابت) می کند که جیجی بوفون دروازه بان شماره یک تاریخِ فوتبال است.

 

دنیله روگانی؟

 

او باید آرام باشد چراکه توانایی و پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت و اصلی در خط دفاعی را در آیندا دارد. او پس از بازی با اینتر در کوپا ایتالیا کمی مورد انتقاد قرار گرفت، اما حقیقت این بود که همه ی تیم در انجام بازی خوب اشتباه کردند و بد بودند. ما خوشحال بودیم که بازی به ضربات پنالتی رفت و برنده شدیم.

 

ادامه کار در کوپا؟

 

حالا ما باید به رُم برویم و کوپا ایتالیا را فتح کنیم، کوپا امسال رقابتی تر بود و این باعث شد که ما مجبور شویم بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم.

 

رقابت اسکودتو؟

 

تیم هایی که در تعقیب ما هستند فوتبال فوق العاده ای بازی می کنند، به طور ویژه ناپولی و فیورنتینا. رُم نیز از زمانی که با اسپالتی قرارداد امضا کرده در حال بازگشت است و اعتماد به نفس بیشتری دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: